keskiviikko 14. lokakuuta 2009

Jazz picnic


Toissa sunnuntaina saimme itsemme raahattua pienestä edellisillan juhlinnan jälkeisestä jumituksesta huolimatta Governors Islandille jazz picnicille. Voi miten olinkaan tyytyväinen, että olin saanut itseni kiskottua ylös, ulos ja liikkeelle! Ensinnäkin, päivä oli uskomaton, todella lämmin ja aurinkoinen. Pelkkä parin minuutin laivamatka Governors Islandille oli reissun arvoinen.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Itse tapahtuma kruunasi kuitenkin kaiken. Ihmiset olivat pukeutuneet 20-luvun asuihin ja oikeasti panostaneet autenttiseen ulkonäköön.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Tämä tanssiva pariskunta sulatti kaikkien sydämet.
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Uima-asu show

Myynnissä oli myös aivan uskomattomia hattuja ja vaatteita, mutta hinnat olivat sen verran korkeat etten edes joutunut houkutuksen alaiseksi.

Image and video hosting by TinyPic
Pahoitteluni tyypistä, joka loikkasi kuvaan juuri kun olin ottamassa sitä.

Image and video hosting by TinyPic
Paparazzi-kuva muutamasta juhlijasta. Taustalla näkyy myös vähän governors Islandin arkkitehtuuria.

Asiaankuuluva kakkukilpailu oli tietenkin pistetty pystyyn, jonka tuloksia jännitettiin koko perheiden voimalla.

Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic

Tunsin itseni melkoiset typeräksi perus 2000-luvun mekko-takki-saappaat-setissä (olin myös tukehtua kuumuuteen takissani).
Image and video hosting by TinyPic

Myös kavereiltani löytyi aika kivoja tyylejä, vaikka he eivät olleetkaan ajan hengen mukaisesti tälläytyneitä:

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Groovy Joel

Image and video hosting by TinyPic
Ikityylikkäät Maija ja Jerome.


3 kommenttia:

Jonna kirjoitti...

Joelilla on upeet lasit ja Maija on just sillä rennolla tavalla staili jota mä en ikinä tule olemaan.

Nina kirjoitti...

Mitä mitä mitä?! Sä bloggaat taas?! Kivaa! Paitsi en usko että tämän vierailun jälkeen tulen enää tänne. En nimittäin pysty. En ole oikeasti kateellinen ihminen, en kadehdi koskaan ketään enkä mitään, mutta nyt mua v***ttaa niin paljon että sä asut tuolla ja mä täällä!!!!!! Kadekadekadekade! :)

Tuuli kirjoitti...

Jonna: Maija on ärsyttävä, oon niin kateellinen koko sen vaatekaapiste että käyn kiivasta keskustelua itseni kanssa, voinko jatkaa meidän ystävyyttä.

NinaV: hehehehe, olipas hauska kommentti. Mua jotenkin huvittaisi laittaa jotain "ei tarvitse olla kade, ei tämä niin siistiä ole, ihan peruselämää" - vastaus. Mutta kun se ei ole totta, mulla ei ole ikinä ikinä ollut näin siistiä, enkä ikinä ikinä halua lähteä täältä. :)